Mørket begynder at trænge sig på for alvor og de to fabriksteams Peugeot og Audi har stadig deres resterende fem biler på samme omgangshøjde. #2 Audi er i front og har #7 Peugeot efter sig, de to førende har følgeskab af #1 Audi, #9 Peugeot og #8 Peugeot.
Jan Magnussen's Corvette ligger stadig i front af GTEpro klassen LMP1 klassen skifter lidt imellem #2 Audi og #7 Peugeot og det ser stadig ikke ud til at det kan afgøres hvorvidt om det er råstyrke eller brændstoføkonomi som er den bedste satsning.
Hope #5 hybridraceren står stadig i garagen, nu med 41 omgange op til de førende, så svækkes håbet yderligere for om vi får Casper Elgaard at se på banen.
LMP2 klassen bliver stadig ført an af #48 Oreca Nissan raceren fra Team Oreca Matmut, de ligger stadig på den samlede 10. plads, den følges af #41 Zytek Nissan fra Greaves Motorsport som har sin kamp med at holde sig foran #39 Lola fra Pecom Racing.
GTEpro klassen ledes stadig af Jan Magnussen's #74 Corvette, de ligger nummer 21 i den samlede stilling og nu er det Oliver Gavin der har overtaget rattet efter Richard Westbrook. Det er stadig Andy Priaulx i #56 BMW som følger efter og den er tæt fulgt af Jan Magnussen's søsterbil #73 Corvette.
Allan Simonsen's #89 Ferrari punkterede på et baghjul ca. halvvejs i denne time og måtte køre på fælgen hjem og det kostede ekstra lang tid i pitten, for at få rettet ind efter småskaderne, der fulgte i kølvandet efter punkteringen, de faldt 11 omgange tilbage og ligger nu på en 15. plads i klassen og nummer 47 generelt.
GTEam klassen føres stadig af #50 Corvette og har tæt følgeskab af #70 Porsche begge fra Labre Competition. Henrik Bess
Læs mere om: Allan SimonsenAndy PriaulxCasper ElgaardJan MagnussenOliver GavinRichard WestbrookLe Mans12/06/11 - Le Mans - Le Mans |