Den anden fri træning blev kørt sidst på eftermiddagen, med let regn på banen. Hurtigste tid blev sat af Audi 2, med Tom Kristensen bag rattet, sat en halv time inde i trænings sessionen. Det var blevet lovet kraftig regn til eftermiddagens kørsler, men den udeblev næsten. Kun en lettere regn på dele af banen.
Endnu en gang var der en lettere kontakt mellem McNish og en anden kører - denne gang med Labre Competitions Corvette nr 70 med Gibon bag rettet. Heldigvis tilsyneladende uden større skader. Toyota hybriden måtte sidst i træningen trække sig ud med elektriske problemer.
Søsterbilen fra Labre Competition, Corvette nr 50, tog en tung tur i gruset, og kunne ikke fortsætte. Den skal mindst have en ny forrude før i morgen.
|
Pl |
# |
Kat |
Team |
Bil |
Omg |
Tid |
|
1 |
2 |
LM P1 |
Audi Sport Team Joest |
Audi R18 Ultra |
43 |
1:45.645 |
2 |
1 |
LM P1 |
Audi Sport Team Joest |
Audi R18 E-Tron Quattro |
40 |
1:45.859 |
3 |
21 |
LM P1 |
Strakka Racing |
HPD ARX 03a - Honda |
37 |
1:46.994 |
|
4 |
7 |
LM P1 |
Toyota Racing |
Toyota Ts030 - Hybrid |
24 |
1:47.084 |
5 |
12 |
LM P1 |
Rebellion Racing |
Lola B12/60 Coup |
30 |
1:47.283 |
6 |
13 |
LM P1 |
Rebellion Racing |
Lola B12/60 Coup |
36 |
1:47.441 |
|
7 |
22 |
LM P1 |
JRM |
HPD ARX 03a - Honda |
30 |
1:47.715 |
8 |
38 |
LM P2 |
Jota |
Zytek Z11sn - Nissan |
40 |
1:50.759 |
9 |
35 |
LM P2 |
Oak Racing |
Morgan - Nissan |
43 |
1:51.201 |
|
10 |
49 |
LM P2 |
Pecom Racing |
Oreca 03 - Nissan |
42 |
1:51.291 |
11 |
23 |
LM P2 |
Signatech Nissan |
Oreca 03 - Nissan |
41 |
1:51.306 |
12 |
48 |
LM P2 |
Murphy Prototypes |
Oreca 03 - Nissan |
33 |
1:51.418 |
|
13 |
24 |
LM P2 |
Oak Racing |
Morgan - Nissan |
43 |
1:51.573 |
14 |
25 |
LM P2 |
Adr-Delta |
Oreca 03 - Nissan |
39 |
1:51.697 |
15 |
42 |
LM P2 |
Greaves Motorsport |
Zytek Z11sn - Nissan |
36 |
1:51.944 |
|
16 |
44 |
LM P2 |
Starworks Motorsports |
HPD ARX 03b - Honda |
28 |
1:52.334 |
17 |
41 |
LM P2 |
Greaves Motorsport |
Zytek Z11sn - Nissan |
40 |
1:52.463 |
18 |
26 |
LM P2 |
Signatech Nissan |
Oreca 03 - Nissan |
36 |
1:53.013 |
|
19 |
30 |
LM P2 |
Status GP |
Lola B12/80 Coup |
36 |
1:53.198 |
20 |
31 |
LM P2 |
Lotus |
Lola B12/80 Coup |
34 |
1:54.161 |
21 |
29 |
LM P2 |
Gulf Racing Middle East |
Lola B12/80 Coup |
18 |
1:58.200 |
|
22 |
51 |
GTE Pro |
AF Corse |
Ferrari F458 Italia |
37 |
2:02.121 |
23 |
77 |
GTE Pro |
Team Felbermayr-Proton |
Porsche 911 Rsr (997) |
33 |
2:02.188 |
24 |
66 |
GTE Pro |
Jmw Motorsport |
Ferrari F458 Italia |
29 |
2:02.472 |
|
25 |
97 |
GTE Pro |
Aston Martin Racing |
Aston Martin Vantage V8 |
33 |
2:02.499 |
26 |
61 |
GTE Am |
AF Corse-Waltrip |
Ferrari F458 Italia |
38 |
2:02.918 |
27 |
71 |
GTE Pro |
AF Corse |
Ferrari F458 Italia |
39 |
2:03.475 |
|
28 |
99 |
GTE Am |
Aston Martin Racing |
Aston Martin Vantage V8 |
38 |
2:03.990 |
29 |
88 |
GTE Am |
Team Felbermayr-Proton |
Porsche 911 Rsr (997) |
33 |
2:04.064 |
30 |
32 |
LM P2 |
Lotus |
Lola B12/80 Coup |
7 |
2:04.243 |
|
31 |
98 |
GTE Am |
Aston Martin Racing |
Aston Martin Vantage V8 |
33 |
2:04.569 |
32 |
50 |
GTE Am |
Larbre Competition |
Chevrolet Corvette C6-Zr1 |
19 |
2:05.513 |
33 |
70 |
GTE Am |
Larbre Competition |
Chevrolet Corvette C6-Zr1 |
34 |
2:05.545 |
|
34 |
57 |
GTE Am |
Krohn Racing |
Ferrari F458 Italia |
31 |
2:06.163 |
35 |
55 |
GTE Am |
JWA-Avila |
Porsche 911 Rsr (997) |
34 |
2:06.835 |
|
MRR
Læs mere om: Silverstone25/08/12 - Silverstone - FIA WEC - FIA VM |