Poul-Erik Dam Larsen i en Ford Escort Mk. 1 TC var hurtigst i Historisk 71 klassen over 1300 ccm.
Han blev efterfulgt af Alex Thomsen i Porsche 911 S på andenpladsen, mens tredjepladsen blev indtaget af Olav Rygge i Ford Escort RS 1600. Resultatet fra kvalifikationen:
|
Pl |
Nr |
Kører |
Bil |
Tid |
|
1 |
49 |
Poul-Erik Dam Larsen |
Ford Escort Mk 1 Twin Cam |
1:20,103 |
2 |
8 |
Alex Thomsen |
Porsche 911 S |
1:23,042 |
3 |
88 |
Olav Rygge |
Ford Escort RS 1600 |
1:23,074 |
|
4 |
23 |
Uffe Yring- Nielsen |
Ford Escort Twin cam |
1:23,438 |
5 |
9 |
Frank Andersen |
Porsche 911 ST |
1:23,442 |
6 |
44 |
Charlotte Engell Jeppesen |
Ford Escort Twincam |
1:24,501 |
|
7 |
122 |
Nikolaj Johansen |
Alfa Romeo 1750 GT Veloce |
1:24,739 |
8 |
13 |
Helge Snabb |
Ford Mustang Boss 302 |
1:25,314 |
9 |
29 |
Thomas Nielsen |
Mazda RX 2 |
1:25,332 |
|
10 |
118 |
Jonas Karlsson |
Volvo 142 |
1:25,591 |
11 |
84 |
Claus Søgaard Poulsen |
BMW 2002 Ti |
1:26,866 |
12 |
140 |
Henrik Sørensen |
BMW 2002 TII |
1:27,543 |
|
13 |
911 |
Christian Seland |
Porsche 911 |
1:27,887 |
14 |
7 |
Palle Hørlyck Jensen |
BMW 2002 TI |
1:29,286 |
15 |
17 |
Ebbe Nymann Andersen |
Porsche 911 |
1:29,603 |
|
16 |
86 |
Niels Brøchner |
BMW 2002 |
1:29,639 |
17 |
56 |
Keld Graabæk |
Ford Cortina Mk 2 Lotus |
1:30,935 |
18 |
27 |
Liam Edward Rode |
Alfa Romeo GTAm |
1:31,081 |
|
19 |
96 |
Christian Nordal |
Ford Mustang |
1:32,311 |
20 |
111 |
Kaj Knudsen |
BMW 2002 Ti |
1:32,363 |
21 |
107 |
Bjarne Stjernegaard |
Volvo Amazon 121 |
1:33,472 |
|
22 |
109 |
Jesper Raunholt Jensen |
Rover P6 3500 |
1:34,566 |
23 |
156 |
Søren Anker Taabbel |
Lotus Cortina MK 2 |
1:35,735 |
24 |
121 |
Heini Svendsen |
BMW 2002 Ti |
1:37,324 |
|
25 |
12 |
Halldor Tjoflaat |
Alfa Romeo GTV/GTAm |
1:40,024 |
26 |
26 |
Jørgen Krogh |
Alpine 110 A |
1:41,312 |
27 |
289 |
Henrik Hansen |
Ford Mustang 2 HT |
1:45,216 |
|
Tidtagning og resultatservice af DataPower v/Torben Lund Følg tider og resultater live hos Raceresult.dk
Læs mere om: Bellahøj (Gadeløb)04/08/13 - Bellahøj (Gadeløb) - CHGP |