Efter fredagens træninger, befinder Lewis Hamilton sig på en plads han ikke har besat ved trænings-kørsler i lang tid - i toppen af tidstabellen, og han har dermed overtaget den plads Sebastian Vettel har haft de sidste 5 løb. Vettel er dog kun 1/10 sekund efter. Dækvalget til weekendens løb i Korea, er det samme som i Singapore, med supersoft og medium
Både under første og anden træning, blev de tre hurtigste tider sat af Lewis Hamilton, foran Sebastian Vettel og Nico Rosberg, og alle satte den hurtigste tid på medium dæk i første træning, og supersoft i anden træning, hvor tiderne var ca 1 sekund hurtigere.
Kombinerede tider fra fredagens træninger
|
|
Navn |
Team |
Tid |
Gap |
|
1 |
Lewis Hamilton |
Mercedes GP |
1:38,673 |
- |
2 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:38,781 |
+ 0,108 |
3 |
Nico Rosberg |
Mercedes GP |
1:38,797 |
+ 0,124 |
|
4 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:38,844 |
+ 0,171 |
5 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:39,114 |
+ 0,441 |
6 |
Romain Grosjean |
Lotus F1 |
1:39,226 |
+ 0,553 |
|
7 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1:39,444 |
+ 0,771 |
8 |
Kimi Räikkönen |
Lotus F1 |
1:39,757 |
+ 1,084 |
9 |
Jenson Button |
McLaren |
1:39,774 |
+ 1,101 |
|
10 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:40,006 |
+ 1,333 |
11 |
Paul di Resta |
Force India |
1:40,007 |
+ 1,334 |
12 |
Sergio Perez |
McLaren |
1:40,152 |
+ 1,479 |
|
13 |
Esteban Gutierrez |
Sauber |
1:40,186 |
+ 1,513 |
14 |
Nicolas Hülkenberg |
Sauber |
1:40,210 |
+ 1,537 |
15 |
Jean-Eric Vergne |
Toro Rosso |
1:40,446 |
+ 1,773 |
|
16 |
Daniel Ricciardo |
Toro Rosso |
1:40,552 |
+ 1,879 |
17 |
Pastor Maldonado |
Williams |
1:41,117 |
+ 2,444 |
18 |
Valtteri Bottas |
Williams |
1:41,289 |
+ 2,616 |
|
19 |
Giedo van der Garde |
Caterham |
1:42,461 |
+ 3,788 |
20 |
Charles Pic |
Caterham |
1:42,798 |
+ 4,125 |
21 |
James Calado |
Force India |
1:43,008 |
+ 4,335 |
|
22 |
Jules Bianchi |
Marussia |
1:43,108 |
+ 4,435 |
23 |
Max Chilton |
Marussia |
1:43,441 |
+ 4,768 |
24 |
Rodolfo Gonzalez |
Marussia |
1:46,810 |
+ 8,137 |
|
Læs mere om: Yeongam06/10/13 - Yeongam - Formel 1 |