Der bliver stadig kørt stærkt i alle klasser. Specielt i GTE Pro og GTE Am er der meget kamp om de første tre pladser. Med 2 timer tilbage advares der igen en smule regn. Ferrari 458 Italia # 62 i GTE Am med Townsend Bell bag rattet, prøver at overhale Porsche # 77 som køres af Patrick Long. Bell oversatser og snurre rundt, så #77 - Dempsey - Proton Racing er stadig på Tredje pladsen.
# 47 KCMG - Oreca 05 – Nissan er igen stoppet ude på banen efter en mindre afkørsel. Bilen har hele natten ført LMP2 klassen. Bilen forsætter på første pladsen i klassen.
Nissan GT-R LM Nismo # 22 kører langsomt i Porsche kurverne. Bilen har været i pit et utal af gange i løbet af natten. Bilen er nede som nummer 43 i den samlede stilling.
Ferrari 458 # 62 er igen helt oppe bag i Patrick Long i Dempsey Porsche # 77. Townsend Bell er helt oppe bag Porschen. Men nu falder der en straf til Ferrari 458 # 62. Bilen har kørt for stærkt i pitten og skal ind til en stop and go straf på 15 sekunder.
Townsend Bell i Ferrari 458 # 62 er nu cirka 60 Sekunder efter Patrick Longs Porsche # 77
Audi # 7 er blevet skubbet ind i garagen men kommer hurtigt ud igen.
Audi # 7 kører en omgang og bliver kaldt i pit igen. I garagen arbejdes der med bilens motor cover. Det bliver tapet fast og bilen sende på banen igen. Bilen er stadig nummer tre generalt.
I GTE Pro klassen er både Ferrari 458 # 51 og Corvette C7R # 64. i pitten. Toni Vilander bliver i Ferrari 458 # 51, mens Oliver Gavin hopper ind i Corvette # 64
I slutningen af den toogtyvende time er de førende:
LMP1 #19 Porsche 919 Hybrid – Earl Bamber
LMP2 #47 Oreca 05 - Nissan - Nicolas Lapierre
GTE Pro #51 Ferrari 458 Italia – Toni Vilander
GTE Am #98 Aston Martin Vantage V8 – Pedro Lamy
Selch
Læs mere om: Le Mans14/06/15 - Le Mans - Le Mans |