Det blev til endnu en sejr for Steffen Lykke Gregersen i hans hurtige BMW DTM M3 E30. På andenpladsen sluttede Mike Legarth i hans fine De Tomaso Pantera og Jakob Teil Hansen i Ford Escort RS 1800 sluttede på tredjepladsen
Steffen L Gregersen (Foto: Motorsporten.dk)
Pl | Nr | Kører | Bil | Kl | Omg | Tid | Diff |
1 | 93 | Steffen Lykke Gregersen | BMW DTM M3 E30 | 10 | 13 | 16:22,028 | - |
2 | 99 | Mike Legarth | De Tomaso Pantera | 7 | 13 | 16:37,538 | +15,510 |
3 | 60 | Jakob Teil Hansen | Ford Escort RS 1800 | 6 | 13 | 17:00,250 | +38,222 |
4 | 62 | Teil Hansen | Ford Escort RS 1600 | 6 | 13 | 17:01,729 | +39,701 |
5 | 118 | Lars Bøjvad | FORD Escort mk1 RS1600 | 3 | 13 | 17:16,904 | +54,876 |
6 | 21 | Kim Olesen | BMW M3 E30 | 9 | 12 | 16:29,403 | - 1 omg |
7 | 155 | Mikkel Mikkelsen | Opel Kadett Rally 1900 | 2 | 12 | 16:48,777 | - 1 omg |
8 | 164 | Martin Olesen | Alfa Romeo GTAm | 2 | 12 | 16:56,575 | - 1 omg |
9 | 70 | Gunnar Jørgensen | Ford Capri RS | 11 | 12 | 17:13,326 | - 1 omg |
10 | 333 | Claus Sørensen | Alfa Romeo GTAm 1750 | 2 | 11 | 16:21,822 | - 2 omg |
11 | 38 | Torben Kristensen | Alfa Romeo GTAm 1750 | 2 | 11 | 16:30,817 | - 2 omg |
12 | 156 | Keld Graabæk | Ford Cortina | 1 | 11 | 16:33,100 | - 2 omg |
13 | 303 | Lise Steffensen | Toyota MR2 | 11 | 11 | 16:47,029 | - 2 omg |
14 | 356 | Michael Bertelsen | Ford Cortina | 1 | 11 | 17:42,664 | - 2 omg |
Ikke fuldførte kørere |
DNF | 6 | Niels Jørgen Jørgensen | BMW 2002 ti | 2 | 7 | 10:12,054 | - 6 omg |
DNF | 94 | Kim Møller-Andersen | Porsche 911S | 3 | 6 | 8:59,971 | - 7 omg |
DNF | 48 | Morten Eriksen | Opel Kadett GTE | 5 | 4 | 5:30,199 | - 9 omg |
DNF | 57 | Jan Heiselberg | BMW 3,5 CSL | 7 | 3 | 4:16,570 | - 10 omg |
DNF | 150 | Jacob Wunderov | Datsun 240Z | 3 | 2 | 3:06,829 | - 11 omg |
DNS |
DNS | 85 | Kenneth Vagtholm | Porsche iroc 911 | 7 | 0 | 0 | - 13 omg |
DNS | 221 | Søren Christensen | BMW E30 M3 | 11 | 0 | 0 | - 13 omg |
Tidtagning og resultatservice af DataPower v/Torben Lund Følg tider og resultater live hos Raceresult.dk
Læs mere om: Jyllandsringen22/08/21 - Jyllandsringen - Historisk |